Eszköz leltár távfelügyelettel (monitoring), szolgáltatások katalógusa
A szolgáltatásunk megfelelőségéhez nagyon fontos az, hogy a szakembereink azonnali képet kapjanak az Önök rendszeréről bármilyen kérdés vagy probléma esetén. Ehhez a DOIT.HU akkor, amikor egy új ügyfelet kezd kiszolgálni, egy leltárat készít:
- a fizikai eszközökről,
- a támogatandó szoftverekről,
- a főbb folyamatokról, amiben az informatika részt vesz (például: felhasználó be- és kilépése, új számítógép üzembehelyezése),
- harmadik felekről (pl. az internet eléréshez kötődő szolgáltatóról), hogy gyorsan tudjunk segíteni, ha probléma esetén velük kell felvenni a kapcsolatot.
Ezen leírás naprakészen tartására törekszünk a továbbiakban, ami a fizikai eszközök monitorozásával automatizáltan megvalósul, hiszen így egy felügyeleti rendszer frissíti az eszközök leírását, hiszen egy számítógép memóriabővítése vagy egy új szoftver telepítése automatikusan megjelenik a leltárban.
E leltárban található eszközökhöz csatoljuk a szolgáltatásainkat, így Önök is és mi is pontosan tudjuk, hogy milyen megállapodások vonatkoznak egy-egy eszközre, így a megállapodásokat szem előtt tartva tudunk fókuszáltan szolgláltatni Önöknek, és biztos tudás birtokában tudunk közösen gyors döntéseket hozni arról, ha extra szolgltatásra lenne szükség.
Tudásbázis, üzemeltetési dokumentációk a hatékony rendszergazdai tevékenységhez
A rendszergazdai szolgáltatás garantált működéséhez a megfelelő kompetencián (szakembereken) és egy jó alapleltáron túlmenően alapvető fontosságú az üzemeltetést támogató információk további bővítése, ezek rendezettsége, pontossága, megtalálhatósága. Így a DOIT feladata egy tudásbázis építése is, folyamatos bővítése: ezt már átvételkor elkezdjük, majd a szolgáltatás közben folyamatosan építjük. Ez alapján hatékonyan, gyorsan tudja a feladatokat elvégezni bárki, aki megfelelő kompetenciával rendelkezik az adott szakmai területen.
Teljeskörű ügykezelés és a mögötte lévő ügykezelő-rendszer: riportok, transzparencia, felelősség
A DOIT.HU a feladatait követhetővé teszi az ügyfelei és a csapat tagjai számára is. Az email, a ticketing (hibajegy kezelés), a dokumentum kezelés (scannelt munkalapok, szerződések, stb.) és munkafolyamat kezelés egy rendszerben való – intergrált – megvalósítása biztosítja azt, hogy a DOIT átlátható és hatékony munkát végezzen az Önök számára. Minden feladatról minden pillanatban megállapítható, hogy ki a felelőse, milyen határidővel mit vállaltunk, időszakos riportot tudunk adni automatizáltan a megoldott és futó feladatokról. E rendszer jellegéből adódik, hogy a DOIT-nál a kollégák közötti felelősségi határok pontosak, így a feladatok időben és minőségben megfelelően elvégzettek – ha esetleg nem, akkor a felelősség tiszta és egyértelmű. A DOIT.HU önálló szakemberek kooperációja, szerepkör és kompetencia alapú együttműködés. Ebben a rendszerben a feladatokat a megállapodások, az értékelést az ügyfelek, szolgáltatási mérőszámok adják.
Ha bármilyen kérdése lenne a szolgátatásunkkal kapcsolatban, köszönjük, ha megkeres minket!: rendszergazda-szolgaltatas2@doit.hu