Két megközelítést kínálunk:

1. Elkötelezettség nélkül 0 Ft havidíjat, így csak az elvégzett munkák fizetendőek.
2. Fix havidíjat, amelyért minden hibaelhárítást vállalunk.
Vagy vegyesen, testreszabottan az Önök igényei szerint.

Két megközelítést kínálunk:

1. Elkötelezettség nélkül 0 Ft havidíjat, így csak az elvégzett munkák fizetendőek.
2. Fix havidíjat, amelyért minden hibaelhárítást vállalunk.
Vagy vegyesen, testreszabottan az Önök igényei szerint.

Informatikai üzemeltetési és rendszergazdai szolgáltatás árlistánk:

[DOCCA árlista.xls]

Egyszerűsített 1 perces kalkuláció:

[Havidíj kalkulátor]

Tisztelt Érdeklődő!

Ezen az oldalon található informatikai üzemeltetési és rendszergazdai szolgáltatási árlistát azért adjuk közre, hogy bárki önállóan kalkulálhasson díjcsomagot saját igényei szerint. Emellett kaptunk több visszajelzést, hogy túl bonyolult megrendelőként összeállítani egy megfelelő rendszergazdai szolgáltatási csomagot. Ezért készítettünk egy önkiszolgáló díjkalukátort, amely becslést végez a díjazásra. Elérése: Árkalkulátor.

A másik módszer, hogy ha Ön megad nekünk pár adatot a feladatról, akkor elkészítünk Önnek egy pontos kalkulációt. Akár a kapcsolat űrlap kitöltésével, akár telefonon (+36 70 3733809), vagy a rendszergazda-szolgaltatas2@docca.hu címen is várjuk a megkeresését.

Milyen módon szoktak szerződni velünk az ügyfeleink? A főbb irányok:

1. Havidíj nélkül.  Megrendelőink egy része a DOCCA-val havidíj és elkötelezettség nélküli kapcsolatban van. Ekkor egy keretszerződést kötünk, amely biztosítja azt, hogy ha feladat adódik, akkor Ön tudjon hozzánk fordulni, és mi hatékonyan és gyorsan tudjunk reagálni. Díjaink: lásd „időalapú szolgáltatások” táblázat.

2. Monitoring – a legalacsonyabb havidíjas díjcsomag: e szolgáltatás lényege, hogy ügyfeleink eszközeit bekötjük a távfelügyeleti (monitoring) rendszerünkbe, amely a problémák így észlelhető részét automatikusan jelzi a központi rendszerünk segítségével. E szolgáltatás díja élőmunkát nem tartalmaz, csak automatizált feladatokat. E szolgáltatáshoz köthetőek garantált reakcióidejű élőmunka szolgáltatások is különféle reakcióidővel (SLA-val, azaz szolgáltatási szint megállapodással, kötbérrel, stb.), és ezekkel arányos rendelkezésre állási díjjal.

3. Fix díjas hibaelhárítás és szintentartó üzemeltetés: ez a klasszikus átalánydíj: a szerverek, számítógépek és egyéb elemek számától függő fix havidíj.

Havidíjas rendszergazdai szolgáltatások

Minden ár nettó érték, az ÁFA további 27%

5. Távsegítség felhasználói számítógépekkel és mobil eszközökkel kapcsolatosan:
    • Kényelmes: Ön csupán felhívja cégünk központi telefonszámát, elmondja a problémát, és kollégánknak átadja a számítógépe vezérlését pár klikkeléssel. Ha Ön kívánja, követi kollégánk tevékenységet a képernyőjén – ha nem kívánja, akkor elmegy ebédelni, tárgyalásra, stb.
    • Biztonságos: külső fél (például a kollégáink) csak az Önök meghívására és kezdeményezésére tudnak a számítógépre csatlakozni, azaz a távsegítség nem jelent általános hozzáférést az Önök rendszeréhez.
    • Gyors: kollégáink díjcsomagtól függően akár 5 percen belül segítenek távoli asztal elérésen keresztül.
    • Költséghatékony: nincs utazási idő és -költség.
    • Képzett és minősített szakemberek segítenek, akik az informatikai hozzáértésen túl közérthetően, emberi nyelven kommunikálnak, kerülik a szaknyelvet.

Havi átalánydíj: 4.890 Ft-től indul – a kiemelt VIP szint akár 19eFt-t is elérhet. A szolgáltatás jellemzőinek mennyisége miatt – például: a felhasználók munkaideje, sürgősségi igények jellemzői, adatbiztonsági igények és felhasználói jogosultságok szintje, – pontosabb díjat itt nem tudunk megadni, de kérje kollégáinktól a részletes kalkulátorunkkal készített ajánlatunkat, ezt a következő munkanap végére eljuttatjuk Önhöz. Itt tudja felvenni velünk a kapcsolatot: telefon és email.


[ Ha Ön inkább egyedi árkalkulációt kér: >>> ugrás az ajánlatkérő űrlapra! <<< 5-35 percen belül válaszolunk! ]

Díjcsomag neve 6. Kiszállásos (helyszíni) IT technikusi szolgáltatások:

A kiszállás költsége: egy átlagos oda-vissza út munkaidejének megfelelő díj. Budapesten ez 2×25 perc. Más településekről információt itt talál: vidéki kiszállás.

Havi átalánydíj
6.1 „Tervezett kéthavonta

(Általában 5-15 fős irodáknak megfelelő szolgátatás.)

Tervezett, rendszeres időpontokban érkezik az Önök irodájába egy kollégánk, aki kezeli a felmerült hibákat. A kiszállási gyakoriság: kéthavonta, fix, előre tervezett, szerződésben vállalt és rögzített időpontban.  A szolgáltatás tartalma: kiszállás és három óra helyszíni munka. Kéthavonta fix 2.5 óra: 29.600 Ft/hó (1 hóra 1/2 eset jut, egy eset díja így 59.200 Ft)
6.2 „Folyamatos helyszíni jelenlét” Ha Önök folyamatos helyszíni jelenlétet igényelnek, akkor kérjük, írják meg, hogy milyen tudásra és tapasztalatra van szükség a feladathoz – informatikai téren is (pl. Google Suite vagy O365 adminsztráció, AD useradmin, stb.), és egyéb téren is (pl. nyelvtudás a központi IT-val való egyeztetések miatt). Szaktudás szerinti árazás. Kérjük, írja meg az igényeket.
6.3 „Előre tervezett kiszállás igény szerinti gyakorisággal”

(Cégfüggő igény szerint.)

Tervezett, rendszeres időpontokban érkezik az Önök irodájába egy kollégánk, aki kezeli a felmerült hibákat. A kiszállási gyakoriság az Önök igénye szerinti. A díjak a kiszállási gyakoriságtól, a kiszállás hosszától és a távolságtól függnek.
2.5 óra: 59.200 Ft/eset

Teljes nap: 122.800 Ft/eset

Havi 8 nap felett: 75.000 Ft/eset

Havi 12 nap felett: egyedi árazás


[ Ha Ön inkább egyedi árkalkulációt kér: >>> ugrás az ajánlatkérő űrlapra! <<< 5-35 percen belül válaszolunk! ]

Díjcsomag neve 7. Havidíjas szintentartó szerver-üzemeltetési, tűzfal- és router-üzemeltetési szolgáltatások: Havi átalánydíj
7.1 Szerver és hálózati eszköz felügyeleti szolgáltatások:

Ezen pont (7.1) alá tartozó szolgáltatások a megelőző hibakezelésre irányulnak. A prevenció célja, hogy még azelőtt észleljük – és lehetőleg elhárítsuk – a rendellenességet, mielőtt a napi munkát megzavarná a felhasználók számára.

    7.1.1 Szerver monitoring Automatizált monitorozás 0-24 órában.

A monitorozó rendszer észleli a hibákat, és SMS-ben vagy emailben értesíti Önöket és a mi szakembereinket, ha a technikai lehetőségek adottak, akkor preventíven: még mielőtt a hiba fennakadást okozna. Ez a szolgáltatás automatikus technikai szolgáltatás, a további – pl. hibaelhárítási vagy egyeztetési – időráfordításokat más szolgáltatások (időalapú vagy átalánydíjas) tartalmazzák, ez a szolgáltatás nem.

Technikai rész: 1.650  Ft

Optionális: + 5.200, ha mi fogadjuk és értelmezzük a hibajelzéseket

/hó/szerver

    7.1.2 Rendszeres eszköz átvizsgálás A DOIT szakembere rendszeresen (ha külön nincs meghatároztva: havi 1 alkalommal) egy fix checklist alapján végigmegy e szolgáltatás alá vont szervereken, és a checklisten meghatározott ellenőrzéseket végrehajtja. Ha problémát talál, azt jelzi az ügyfélnek. A további, pl. hibaelhárítási vagy konzultációs időráfordításokat más szolgáltatások (időalapú vagy átalánydíjas) tartalmazzák, ez a szolgáltatás nem. 12.850 Ft/hó/szerver
7.2 Prevenció és hibaelhárítás:

Ezen szolgáltatások a felügyeletet, karbantartást és hibaelhárítást is tartalmaznak, ezen belül katasztrófa esetén akár a teljes újrainstallálást, és a legutóbbi mentésből történő helyreállítást is. Az e pont alá eső szolgáltatások általában irodai- vagy webes alkalmazás futtatási feladatokat betöltő szerverekre vonatkozik, amelyeket munkaidőben használnak a felhasználók, pl. fájl-szerver funkciók, AD (Windows vagy samba), vállalatirányítási rendszer vagy számlázórendszer mögötti MSSQL, MySQL, Pg vagy más adatbázisszerver, levelező rendszer (MS Exchange vagy linuxos megoldás), Apache, IIS, stb.
A díjazás: e szolgáltatástípus jellemzőinek mennyisége miatt – frissítendő és védendő komponensek száma, támadási kitettség, szolgálatási időablak, SLA – díjat itt nem tudunk megadni, de kérje a részletes kalkulátorunkkal készített ajánlatunkat, ezt kollégáink a következő munkanap végére eljuttatják Önhöz. Itt tudja felvenni velünk a kapcsolatot: telefon és email.


[ Ha Ön inkább egyedi árkalkulációt kér: >>> ugrás az ajánlatkérő űrlapra! <<< 5-35 percen belül válaszolunk! ]

8. Éjjel-nappali ügyelet, 7x24x365 non stop szolgáltatások

Minden ár nettó érték, az ÁFA további 27%


A DOIT.HU jelenleg is 7×24-ben elérhető minden szerződéses ügyfele számára a lent leírt díjazással. Azonban garantáltan segíteni csak azon ügyfeleknek tudunk, akik ügyeleti szolgáltatásra vonatkozó szerződéskötéssel jelzik, hogy szükségük van ezen időszakban is szolgáltatásra, és így mi erre kapacitásokkal tudunk készülni, rendelkezésreállási díjat tudunk fizetni azon szakembereinknek, akik a szolgáltatás biztosításához szükségesek.

 

 

A díjak két részből állnak:

 

8.1 Hibaelhárítási rendelkezésre állás díja:

– Munkanapokon törzsidőn kívül csúcsidő 6:00-9:00 és 17:30-23:00: 300 Ft/eszköz/óra
– Munkanapokokn törzsidőn kívül nem csúcsidő (23:00-6:00): 250 Ft/eszköz/óra
– Hétvégén és munkaszüneti napokon: 200 Ft/eszköz/óra

Mennyiségi kedvezményt tudunk adni 5 eszköz felett, de ez előzetes vizsgálatot és egyeztetést igényel.

 

8.2 A munkavégzés díjazása:

8.2.1 Időarányos díjazás: ha ritkán van éjjel vagy hétvégén gond, akkor érdemes ezt az opciót választani: normál díjaink duplája, azaz az ügyeleti időben végzett munkák időalapon fizetendőek. A munka elszámolási egysége 1 óra, szemben a nappali 0.25 órával.

 

8.2.2 Átalánydíj: egyedileg meg kell vizsgáljuk azokat az eszközöket, amelyre Önök 7×24 szolgáltatást átalánydíjban kérnek, így tudunk csak árat adni. Ennek az oka az, hogy nagyon nagy különbség van eszköz és eszköz között, pl. egy biztonságos, európai IP-re szűkített webshop és egy globális támadásokat rendszeresen elszenvedő webszerver üzemeltetése között.

 

Időalapú szolgáltatások

Minden ár nettó érték, az ÁFA további 27%

Általános rendszergazdai és informatikai feladatok

Alap szolgáltatási idő: munkanapokon 7:00-18:00 között választható 8,5 óra. Kompetencia: desktop és laptop eszközök gyártó (szoftver- és a hardver gyártó) által előírt módon történő szakszerű telepítése, beállítása vagy hibaelhárítása. Ügyeleti, 7×24 szolgáltatások: lásd lent.

9.Távoli eléréses feladatok kliens számítógépek esetén

Online segítségnyújtás a DOIT rendszergazdától. Szolgáltatás módja: távoli asztal, LogMeIn, TeamViewer, VNC, telefon.

9.1 Kliens számítógépeken végzendő (technikusi) munkák következő utáni munkanapi SLA-val. 4.200 Ft/negyed óra
9.2 Hibaelhárítás megkezdése 4 órás SLA-val.
5.250 Ft/negyed óra
9.3 Hibaelhárítás megkezdése 35 perces SLA-val.
6.300 Ft/negyed óra

10.Távoli eléréses feladatok szerver számítógépek és hálózati eszközök esetén

Online segítségnyújtás a DOIT rendszergazdától. Szolgáltatás módja: távoli asztal, LogMeIn, TeamViewer, VNC, telefon.

10.1 Szerveres és számítógéphálózati munkák következő utáni munkanapi SLA-val.
7.000 Ft/negyed óra
10.2 Hibaelhárítás megkezdése 4 órás SLA-val.
8.750 Ft/negyed óra
10.3 Hibaelhárítás megkezdése 35 perces SLA-val.
10.500 Ft/negyed óra
  Kiszállásos feladatok

Helyszíni munkák esetén is ezek az árak érvényesek. A 4 órás és 35 perces SLA-s hibaelhárításra vonatkozó vállalásunk helyszíni munkák esetében a feltüntetett SLA+2 óra. A kiszállás költsége: egy átlagos oda-vissza út munkaidejének megfelelő díj. Budapesten ez 2*25 perc = 50 perc. Más településekről információt itt talál .

 

[ Ha Ön inkább egyedi árkalkulációt kér: >>> ugrás az ajánlatkérő űrlapra! <<< 5-35 percen belül válaszolunk! ]

2. Szerveres üzemeltetési feladatok árai

Többek között, de nem kizárólag az alábbi témakörök tartoznak ide: Linux, Windows szerverek, Google Apps, Office365, MS Exchange (OWA is), MSSQL, MySQL, PgSql, SharePoint és webszerverek (Apache, IIS, NGNIX, Lighttpd) napi üzemeltetési feladatai

2.1 Távoli eléréses munkák (ssh, rdp, stb.) Vállalási időpont: időpont egyeztetés szerint. Junior szerveres: 4.200 Ft/negyed óra

Senior szerveres 7.000 Ft/negyed óra

2.2 Kiszállás, helyszíni munkálatok Vállalási időpont: időpont egyeztetés szerint. Kiszállási díjat nem számítunk fel, ehelyett a munkaidőbe a kiszállás ideje beleszámolandó, részletek itt. eseti egyeztetés szerint
Sürgősségi díjak: ügyfelünk igénye szerint legsürgősebben 10 percen belül tudjuk megkezdeni a hibaelhárítást. További fokozatok: 25 perc, 30 perc, 1 óra, 2 óra, 3 óra, 4 óra. A díjazás a teljes helyzet alapján kerül kiszámításra, két tételből áll: rendelkezésre állási díj és munkadíj. FIGYELEM: a sürgősségi igények az éles folyó munkáink megszakításával járnak, vállalásaink átszervezésével, így nagyon költségesek, jellemzően 30eFt/óra díjazásúak.

[ Ha Ön inkább egyedi árkalkulációt kér: >>> ugrás az ajánlatkérő űrlapra! <<< 5-35 percen belül válaszolunk! ]

3. Informatikai infrastruktúra szakértők díjazása

Vannak olyan helyzetek, amikor szükségszerű olyan specialistákat bevonni, akik egy-egy szűkebb terület szakértői. Ezek a napi üzemeltetéstől eltérő feladatok, például, de nem kizárólag: hibakeresés komplex helyzetekben (adatbázisteljesítmény-, webes alkalmazások teljesítményének vizsgálata), átadás-átvételi folyamatok, új konfigurációk és új megoldások tesztelése, sérült adatok visszaállítása (például: szétesett RAID, sérült fájlrendszer), gyártói dokumentációban nem meghatározott helyzetek kezelése.

3.1 Általános IT infrastruktúra szenior szakértő Vállalási időpont: időpont egyeztetés szerint.

Jellemző feladatok: a desktopok, laptopok összetettebb problémái, az infrastruktúra több elemét érintő feladatok: a laptopok és asztali számítógépek mellett felhő infrastruktúra elemek, a helyi szerver, VPN, router, switch, wifi AP. és gyártói dokumentációban nem meghatározott helyzetek kezelése.

7.250 Ft/negyed óra
(azaz 29.000 Ft/óra 15 perces egységekben elszámolva)
3.2 Szerver, adatmentés, hálózat Vállalási időpont: időpont egyeztetés szerint.
Többek között az alábbi témakörök: Többek között, de nem kizárólag a következő témák tartoznak ide: VMware, Hyper-V, Cisco eszközök, adatmentési rendszerek kialakítása, biztonságos wifi hálózat, komplex VPN rendszerek tervezése, HA (High Availability, nagy rendelkezésre állású) rendszerek, Postrge, KVM, Xen, OpenNebula, Proxmox, Apache, nginx
7.250 Ft/negyed óra
(azaz 29.000 Ft/óra 15 perces egységekben elszámolva)

[ Ha Ön inkább egyedi árkalkulációt kér: >>> ugrás az ajánlatkérő űrlapra! <<< 5-35 percen belül válaszolunk! ]

4. Rendszertervezés, auditokra felkészítés, IT biztonsági vizsgálatok, IT konzultáció, szolgáltatás menedzsment, IT projekt menedzsment

Többek között, de nem kizárólag:  – IT rendszerek tervezése, migrációk tervezése (kis projektek esetén a kivitelezéssel egyben) – BCP és DRP tervezés és auditálás – ethical hacking, penetration test – ISO20000, ISO2700x, PCI-DSS audit támogatás – új rendszerek kiválasztása előtti döntések előkészítésében részvétel – megakadt projektek kezelésének lehetőségeinek feltárása, vitás ügyek kezelése beszállítókkal, informatikai mediáció, szakképzett mediátor biztosítása

4.1 Egy hónapra eső 10 óránál több feladat, továbbá teljes napos (8-10 óra egyben) feladat esetén Vállalási időpont: egyeztetés szerint.  7.400 Ft/negyed óra (29.600 Ft/óra)
4.2 Egy hónapra eső 4.25-10 órányi feladat esetén Vállalási időpont: egyeztetés szerint. 8.700 Ft/negyed óra (34.800 Ft/óra)
4.3 Egy hónapra eső 0.25-4 órányi feladat esetén Vállalási időpont: egyeztetés szerint. 9.500 Ft/negyed óra (38.000 Ft/óra)
KOMPETENCIA LISTA

2000. január óta alábbi témákban végeztünk projekt munkákat vagy adtunk szolgáltatásokat – többek között:

Asztali számítógépek, laptopok, okostelefonok (Android, iPhone, Blackberry), tabletek teljeskörű üzemeltetése.
Virtualizációhoz kötődő technológiák: Hyper-V, VMware, XEN, KVM, Proxmox. Adatmentési megoldások, például: Veaam, Symantec, Bacula, Amandam stb.
Vírusvédelemi, levélszemét szűrési (spam filter) megoldások.
Office365, Google Apps, MS Exchange, Lotus Domino és nyílt forráskódú levelezési rendszerek bevezetése (server oldalon: postfix, Courier-MTA, Exim, különféle imap server megoldások, mailfeldolgozó megoldások procmail, webmail felületek: roundcube, squirrelmail, horde. kliensek: Outlook/Express, Thinderbird, Nokia Mail, stb.) , üzemeltetése.
Publikus weboldalakat tartalmazó szerverek biztonságos üzemeltetése.
A legnagyobb felhő szolgáltatók erőforrásain futó szolgáltatások üzemeltetése vagy oda történő átköltöztetése. Pl. Amazon AWS, Microsoft Azure, Rackspace.
Irodai szerverek üzemeltetése.
Transzparens informatikai beszerzési ügyintézési szolgálatások (procurement).
Nagy rendelkezésre állású (High Availability, HA) rendszerek tervezése és kivitelezése VMware natív és Veeam megoldásokkal, Microsoft és open source alapokon.
Vállalatirányítási rendszerek infrastruktúra üzemeltetése: Navision, SAP és SAP Business One (SBO), Kulcssoft, sERPa, Maconomy, stb.
Utazási irodai szoftverek level 1 támogatása: Voyage, Nagy Utazás, az alábbi GDS-ek szoftvereinek 1st line támogatása: Amadeus, Worldspan, Galileo.
Online bankolási szoftverek (Spectra, REX, stb), számlázó szoftverek, elektronikus aláírási megoldások felhasználói támogatása.
EDI és XML elektronikus számlázás támogatása.
Email marketing megoldások és CRM megoldások infrastruktúrájával kapcsolatos feladatok ellátása: Mailchimp, Protopmail, SugarCRM.
Ticketing, issue tracking, csoportmunka rendszerek: Request Tracker, OTRS, OSTicket, JIRA, Mantis, Redmine, Owncloud, SugarCRM, vTiger, Zentyal, Open Xchange, Zimbra.
Kreatív ügynökségeknél Adobe csomag támogatása.
Partneri kapcsolataink által az alábbi témákban tudunk segíteni:
Webdesign, weboldalak és webshopok fejlesztése.
Online marketing, SEO, marketing e-mailek kiküldési feladatai.
Elektronikus számlázás.
Informatikához kötődő jogi tanácsadás.
Számítógép hálózatok kábelezési feladatai.
Asterisk konzultáció, VoIP telefon rendszerek tervezése és kivitelezése, telekommunikáció költségek optimalizálása.
ISO 20000, ISO 27001, SOX, PSZÁF megfelelőségi felkészítés.
Licensz tanácsadás, költséghatékony szoftverbeszerzés.
Iktatórendszerek, dokumentum menedzsment, CRM rendszerek bevezetése.
Ethical hacking, sérülékenység vizsgálat.
A kiszállás költsége: egy átlagos oda-vissza út munkaidejének megfelelő díj. Budapesten ez 2×25 perc. Más településeken:
2×25 perc: Budaörs, Szeged, Miskolc, Győr, Salgótarján, Szombathely, Pécs, Debrecen, Nyíregyháza, Kecskemét, Veszprém, Székesfehérvár, Gyöngyös
2×35 perc: Alsónémedi, Biatorbágy, Budajenő, Budakalász, Budakeszi, Csobánka, Csomád, Csömör, Csörög, Délegyháza, Diósd, Dunabogdány, Dunaharaszti, Dunakeszi, Dunavarsány, Ecser,  Erdőkertes, Érd, Felsőpakony, Fót, Göd, Gödöllő, Gyál, Gyömrő, Halásztelek, Herceghalom, Isaszeg, Kerepes, Kistarcsa, Kisoroszi, Leányfalu, Majosháza, Maglód, Mogyoród, Nagykovácsi, Nagytarcsa, Ócsa, Őrbottyán, Páty, Perbál, Pécel, Pilis, Pilisborosjenő, Piliscsaba, Pilisjászfalu, Pilisszántó, Pilisszentiván, Pilisszentkereszt, Pilisszentlászló, Pilisvörösvár, Pomáz, Pócsmegyer, Pusztazámor, Remeteszőlős, Solymár, Sóskút, Szada, Százhalombatta, Szentendre, Szigethalom, Szigetmonostor, Szigetszentmiklós, Sződ, Sződliget, Tahitótfalu, Taksony, Tárnok, Telki, Tinnye, Tök, Tököl, Törökbálint, Üllő, Üröm, Vác, Vácrátót, Vecsés, Veresegyház, Visegrád, Zsámbék
Más településeken a kiszállási díj a konkrét címtől függ.